НСС: Бурканче с късметчета

    Здравейте!
    Отново .... след дълга почивка ... поредна. Как да кажа - явно лятото не ми идва много музата. Но от време на време ме поразява по някоя друга добра идея. Днешната е свързана с позитивното начало на деня и кафето (или чаят). Нали знаете късметчетата, които получавате, когато пиете кафе навън. Аз ги обожавам - има нещо много позитивно в това да прочетеш късметче с кафето си. И съвсем естествено ми се прииска да си имам късметчета, които да отварям с кафето у нас. Затова и просто станах и си направих бурканче с късметчета. Ако искате да видите как го направих и може би и вие да си направите - продължете на четете. :)


    Изпълнението на този проект е изключително лесно - необходими са ви само бурканче, цветна хартия (може и бяла), химикал, линия и евентуално нещо за декорация на буркана - маркер, бои, лепенки - аз използвах черен контур.
 
    Започваме с декорацията на бурканчето. Най-лесният начин би бил украса с перманентни маркери или да напишете това, което искате на лист, да го украсите като етикет и да го залепите на буркана. Можете да откриете много предложения и вдъхновения в Pinterest.com. Аз реших просто да изпиша Coffee Fortune Jar.  Прекопирах текста на листче и след това го залепих от вътрешната страна на буркана, за да мога да ги повторя с контура възможно най-точно, което се оказа много трудно, тъй като буркана ми е извит и стъклото е с различна дебелина навсякъде. Но успях. Ако имате принтер може направо да принтирате текста, можете да го напишете на ръка, ако пишете красиво или просто да нарисувате нещо.

    Следващата стъпка е да направим късметчетата. Това изглежда много лесно, но отнема ужасно много време, а и ако като мен решите да направите всичките си късметчета различни, ще ви отнеме още повече време да намерите идеи онлайн. Ако нямате цветни листчета, можете да ползвате и бели - всичко зависи от вас и вашите желания, възможности и предпочитания.



    Моите листчета ги направих с размери 8х2 см и в последствие леко съжалих, понеже ми беше трудно да събирам по-дългите късметчета, но ... и тези бяха супер. След като сте очертали и изрязали доста листчета е време да започнете да пишете късметчета. Можете да използвате най-разпространените като: здраве, щастие, късмет, пари, любов, пътешествия, нови запознанства... но можете и да бъдете малко по-креативни и да напишете "по-засукани" и разнообразни късметчета. Предупреждавам ви, че в интернет има дефицит на подобни, особено на такива, които да не са в рима като за новогодишната пита. И за да ви помогна ви подготвих файл с някои от късметите, които аз използвах : КЛИК ТУК


    След като сте написали късметите по листчетата сгънете ги или ги навийте на ролца и ги сложете в бурканчето. Сега единственото, което ви остава е да си направите чаша кафе , да си изтеглите късметче и да се насладите на момента.
    Надявам се поста да ви е харесал и да ви е вдъхновил поне малко. Приятен и ползотворен ден и до скоро. 
                                                                                                                                                                     Алекс =)

Коментари

Популярни публикации