Garnier BB cream VS Bioten CC cream

    Здравейте!
    Както обещах в този пост ще сравня 2 доста подобни, но и различни продукта- а именно ВВ крема на Garnier и СС крема на Bioten. Този вид кремове нашумяха през 2013 и станаха много популярни заради многото неща, които се твърди, че правят. Те са по-леки от фон дьо тените и са с повече ползи за кожата- хидратират, изравняват тена, защитават от слънцето, прикриват несъвършенствата и така нататък. Те са добра алтернатива за млади хора с хубава кожа, които нямат нужда от фдт, но искат да подчертаят тена си. Ще ги сравня по няколко параметри и ще ви дам моето мнение за тях. Изпробвала съм и двата и имам завършено мнение за продуктите. Да започваме!


    Garnier Miracle Skin Perfector BB ceam
    Цена: редовна - около 14.00лв
    Опаковка: Пластмасова тубичка - 40мл
    Цвят: Clear/Light
    Описание: Крем за изравняване на тена! За незабавен ефект "бебешка кожа" Miracle Skin Perfector, крем за изравняване на тена е ново поколение продукт за грижа на кожата. Този крем предлага едновременно грижа и лека основа за грим. Формулата с витамин C известен със своите антиоксидантни свойства, подсилва блясъка на кожата, а филтърът с  SPF 15 подпомага защитата на кожата от UV лъчите. Чудо, което можете веднага да почувствате и да видите върху вашата кожа!
    Лично мнение: Аз имам комбинирана кожа и затова ползвам този който е за комбинирана/мазна кожа. Използвам този ВВ крем от както е излязъл на пазара - някъде около 2 години, и още от началото много ми хареса. Но за да е по-нагледано ще изразя мнението си в 2 секции:
 
  Какво харесвам:

  • има лека покривност, която изглежда естествено на лицето
  • има матов финиш 
  • има слънцезащитен фактор
  • няма отличителна или неприятна миризма
  • хидратира кожата
  • изравнява тена ми
  • възможно най-близък е по цвят за мен от всички ВВ кремове, които съм пробвала

    Какво не харесвам:

  • след известно време матовия финиш изчезва и се появява лъщене, особено лятото.
  • наслоява се във фините линии - около очите, носа
  • оксидира - което означава че леко потъмнява с времето, което допринася за разликата в световете на лицето ми и останалата част от тялото ми
  • като оксидира оранжевее и дори и в първоначалният си цвят е по към оранжевото, от колкото към жълтото (вижте на снимката по-долу)

    Bioten CC cream
    Цена: около 7.50в
    Опаковка: Пластмасова тубичка - 50мл
    Цвят: Light
    Описание: Bioten SKIN MOISTURE CC крем е съвременен хидратант, осигуряващ много ползи за перфектно изглеждаща кожа в 1 продукт. Базиран на комбинация от съвременни природни съставки и минерални пигменти,Bioten СС крем покрива несъвършенствата, подсилва естествения тен на кожата и осигурява оптимална хидратация и защита със слънцезащитен фактор SPF20
    Лично мнение: Този продукт не го използвам от толкова дълго, колкото този на Garnier, но все пак имам натрупани впечатления - отново под формата на 2 секции:
    Какво харесвам:

  • има много приятен и свеж аромат
  • хидратира кожата
  • не оксидира с времето - тоест не променя цвета си

    Какво не харесвам:

  • има блестящи частици (вижте на снимката по-долу)
  • няма почти никаква покривност - все едно нямам нищо на лицето си
  • след 30-ина минути с крема и лицето ми изглежда по-мазно от всякога
  • усеща се лепкаво на лицето доста дълго време
  • тъй като имам мазна кожа, по никакъв начин не може да изглежда добре на лицето ми

    Заключение: Двата продукта са колкото еднакви, толкова и различни. Лично аз бих препоръчала ВВ крема на Garnier на хора с комбинирана кожа - за тези с предимно мазна кожа няма да свърши добра работа, тъй като няма как да хидратира и да запазва кожата матирана. СС крема на Bioten го бих препоръчала на хора със суха до нормална кожа или на по-възрасти хора, чиято кожа има нужда от хидратация, слънцезащита и леко изравняване на тена. Аз съм по-доволна от този на Garnier, въпреки, че цената на Bioten е много добра. 
    Все пак аз не съм експерт и не мога да кажа как ще ви подействат на вас тези продукти. Имам за цел да ви представя моето мнение и моята гледна точна. Надявам се да съм ви била поне малко полезна. До скоро! :)
                                                                                                                                                                       Алекс =)

Коментари

  1. Двата продукта са несравними: единият е ВВ крем, а другият - СС. Идеята на СС кремът не е да покрива и да имитира фон дьо тен, както е с ВВ кремовете. СС кремът само изравнява кожата и я хидратира. Не винаги проблемът на мазната кожа е недостатъчна хидратация, така че подходящо би било да се ползва основа за грим и фон дьо тен или ВВ крем за мазна кожа.
    СС кремът на Биотен е за хидратиране на суха кожа. Аз го ползвам от години и съм доволна от това как изглежда на лицето ми, въпреки че се налага преди него да слагам и по-хидратиращ крем за лице. :) Освен това, на него пише, че не съдържа изкуствени оцветители и ароматизанти.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за информираният коментар, запозната съм с разликата между BB и CC кремовете, и въпреки че според вас са несравними, аз все пак съм решила да напиша този пост, тъй като съм изпробвала и двата и исках да изкажа мнението и впечатленията си. Поста е от преди 3 години, и определено не бях толкова "навътре" в материята, колкото съм сега. А и две еднакви кожи/мнения и предпочитания нама и за всеки влак си има пътници - радвам се, че продукта е добър за вас и си го изпозлвате, но аз не се разбрах с него и затова го написах + дадох лични препоръки според опита ми :)

      Изтриване
  2. Обожавам cc крема на биотен и въпреки ,че съм с твоя тип кожа - мазна към комбинирана, ми харесва. Да, действителност след 4ч започвам да лъщя,но минавам с финна кърпичка/салфетка и поправям положението. Не съм ползвала друг и нямам база за сравнение,но на опаковката пише,че може да се нанесат два слоя за по-добра покривност, макар,че аз никога не съм нанасяла толкова.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации