Маникюр в млечно розово с акцент

    Здравейте!
    Пролетта наближава с всеки изминал ден, макар и температурите навън да са на друго мнение. С идването на така очакваното затопляне идват и светлите цветове. Лично аз предпочитам светлите и ярки цветове пред тъмните целогодишно, без значение на сезона. Това, което съм ви приготвила за днес не е стъпка по стъпка наръчник за маникюр, просто защото няма нужда от тaкъв. Днешният дизайн е много лесен и имам за цел просто да ви вдъхновя с него и да ви дам идея за собствен, свеж и лесен маникюр.

    Вдъхновението ми за този маникюр дойде от едно неочаквано място - а именно YouTube. Shaaanxo е една от любимите ми ютюбърки (надявам се думата да е ясна). тя е толкова нежна и винаги изглежда свежа. Докато гледах последното и видео ми дойде идеята за този маникюр. Нейните нокти често са в прасковени, розови или просто пастелни цветове и задължително със сребърни или златни детайли. И така в главата ми се "роди" този дизайн вдъхновен от нея.


    Основният лак, който използвах е много нежно млечно, едвам забележимо, розово, а за трайбъл акцентите използвах сребърен лак с тънка четка. Както всеки друг маникюр и този е свободен за промени и интерпретации. Можете да сменяте цветовете, пръстите с акцентите, както и самите акценти.



    Ето и лаковете, които използвах. И двата са на Golden Rose - като розовия (който не изглежда съвсем такъв в на снимката) е от любимата ми линия на тази марка.


    Знам, че това е изключително къс пост, но по-добре малко от колкото нищо. Смятам, че този маникюр е много лесен, елегантен и нежен, подходящ за всеки вид нокти и всеки повод. Надявам се да ви е харесал късият ми пост или поне дизайна, който ви представих. Споделете с мен ако го пресъздадете или ако го интерпретирате по свой вкус. До скоро!
                                                                                                                                                                        Алекс =)

Коментари

  1. Прекрасна идея! Ще го пробвам :))

    ОтговорИзтриване
  2. Всичко добре,правиш опити,долу-горе ти е интересен блогът,НО моля те,препрочитай си поустовете, набиват ми се на очи нон стоп правописни грешки,объркани букви,нелогични думи и т.н.. Обръщай внимание и на текста и поднасянето му,не само на козметиките си:)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации