Colour Coordination: Код Синьо

    Здравейте!
    Днес съм ви привила нещо различно. Заглавието може би не ви говори нищо, но сега ще ри разясня. Код синьо е първия пост от поредица "светни" постове. Как ми хрумна? Вдъхновението ми дойде от една книга, която ще покажа по-надолу. Общо взето идеята е да ви покажа любимите си неща (продукти, книги, бижута и др) в дадена цветова категория. Реших да започна със синьото като един от любимите ми цветове.
    
    Ровейки в кутията си с лакове установих че имам доста сини, и като казвам доста - имам в предвид повече от всеки друг цвят, мисля :д Много харесвам синьо на ноктите, особено светло, млечно и пастелно синьо - стоят прекрасно през лятото, но не само. Тук съм снимала всичките си сини лакове - от най-светлия до най-тъмния + двата ми сини броката.


     И докато сме на тема лак исках на бързо да ви покажа нещо, вдъхновено от синята тематика на поста. Един изключително лесен и бърз за направа маникюр, който е за всеки и е страшно ефектен и бляскав, без да са нужни много усилия.
     На основен цвят, в случаят пастелно синьо, просто добавяме брокатен лак на избрани нокти, или пък на всичките (защо не). Аз обожавам да правя различни варианти на този маникюр с различни основни цветове и брокати за дните в който искам да съм с бляскави нокти, но нямам много време.


    С козметиката и гримовете нямах такъв успех. Единствените сини на свят продукти, които открих бяха 2 сенки от Sleek Matte V2 палитрата ми и гел очната линия на Essence. Не знам защо но едната от сенките на изглежда съвсем синя на кожата, и в палитрата не е истински синьо, но въпреки това смятам че е подходяща. Тъмният нюанс е Inc , а светлият е Orbit.


    И накрая още няколко сини нещица из колекцията ми. Гривна с бяло и синьо с бухалчета и птиче - подарък ми е от брат ми за Коледа и си я харесвам изключително много. Обеци от дървени мъниста - разбира се със син акцент, също едни от любимите ми. Други любим мой син на цвят продукт е твърдият шампоан Seanik на Lush. Спиралата The Rocket на Maybelline не е синя на свят, но пък опаковката и е. И последното нещо на снимките долу е малка стъклена купичка в която държа някой от обеците си и пръстените ми. Тя е прозрачна, но аз съм я направила със синьо дъно с помощта на бои за стъкло - един малък DIY  проект.


    И като за финал книгата от която ми дойде вдъхновението за този пост. ПО стечение на обстоятелствата една от страните и е в прекрасен син цвят. Книгата е  The pocket scavenger  на Keri Smith. Авторката нашумя в началото на 2014 с книгата си Wreck this journal, която както името подсказва насърчава "читателя" да я разруши. Моята книга пък насърчава "читателя" да търси различни предмети и да бъде креативен с тях. В интерес на истината тази страница (първата снимка на поста) беше първата, която започнах и тъкмо вчера я довърших; и с краят и дойде вдъхновението ;).

    Това е всичко за днес. Надявам се постът да ви е харесал и да сте го намерили за поне малко вдъхновяващ за да разгледате своите "колекции" и да откриете нещо синьо, което харесвате. Кое е любимото ви синьо нещо? А любимият ви цвят? Ако имате предложение за какъв цвят да е следващият ми пост от поредицата, ще се радвам да го чуя. :) До скоро!
                                                                                                                                                                 Алекс =)

Коментари

Популярни публикации