Покупки февруари'15 + мини мнения

    Здравейте!
    Надявам се денят ви да е започнал позитивно! Нека започна поста с уточнението, че се опитвам да пестя - и най-лесният начин това да се случи, поне за мен, е като си купувам по-малко козметика. Речено сторено. Първоначалните ми надежди за никаква козметика през февруари не се увенчаха с успех, но ограничих щетите колкото можах. И тъй като не купих нещата на 1 път и то не се случи вчера, вече съм пробвала някои от продуктите и ще ви дам мнението си за тях - така ще бъде и полезно ;)


1. Mixa мицеларна вода - това е продукт, който си закупувам отново, тъй като моята свърши. Много съм доволна, премахва дори и водоустойчив грим като не дразни или изсушава кожата.

2. BioPharma -  Този продукт го купувам за първи път. Вид стилизиращ продукт е - като течна пяна или вакса. Предназначен е за използване със сешоар с дифузер, който аз нямам, но ще импровизирам. Все още не съм го ползвала, но ако ви интересува ще споделя мнението си след като го изпробвам.


3. Eveline 8in1 - Многофункционален заздравител/база за нокти. Приятелка ми го препоръча и тъй като напоследък ноктите ми са доста чупливи реших да го изпробвам. Надявам се да е добър и наистина да заздрави ноктите ми тайно, както пише на опаковката. Ще ви държа в течение.

4. Belea околоочен крем - Това беше една от двете ми планувани покупки този месец. Избрах този, тъй като ми е по джоба (мисля че беше около 4лв) а и съм ползвала други продукти на марката и съм доволна. Впечатленията ми от този крем е, че е много хидратиращ, но не омазнява кожата. Попива относително бързо и наистина забелязвам, че кожата ми е по хидратирана откакто го ползвам.


5.Essence XXL Matte Lip Gloss - Вече имам един гланц от този вид и го харесвам, затова реших да си купя и този в по-неутрален цвят. На опаковката пише, че изсъхва матово - не бих казала, че е така, определено си има гланц, но след като "целунете" една салфетка става матов, но запазва света си. Много е хидратираш, а цвета бих определила като - моите устни, но по-добър цвят. Не е толкова тъмен, колкото в тубичката.

6. Rimmel Kate - 100 Rose Gold - както винаги трябва да има и импулсивни покупки. Този молив ми грабна окото с уникалният си цвят. Много топъл, блестящ и с него очите ти просто изпъкват. Наситен е и е много траен, почти водоустойчив. От както съм го купила, не съм спряла да го нося и наистина го обожавам. От колекцията в моят ДМ имаше само още 1 цвят - тюркоаз, но този, който си купих със сигурност ще го ползвам много повече.

7. Avon MagiX multi-benefit illuminator - това си го поръчах в началото на месеца и ми трябваше за прикриване на тъмни кръгове под очите. За нещастие обаче не ми харесва- никак даже. Коректорът има блестящи частици, които никак не са практични, когато искаш да прикриеш нещо. По-скоро става за хайлайтър - аз така го използвам, но дори и така няма нужната за това консистенция. Изсъхва бързо и стои като пудра - не изглежда никак красиво.

8. Maybelline Fit Me Consealer 15 - това е основната причина, за да ида да пазарувам. След като ви попитах за препоръки за добър коректор и разгледах в ДМ избрах този. Цвета и идеален покрива много добре както тъмни кръгове, така и несъвършенства. Препоръчвам го.


    Това са покупките ми през месец февруари. Знам, че месеца не е свършил, но както казах опитвам се да пестя и да огранича "щетите" до минимум. Споделете вие какво си купихте този месец? Използвали ли сте нещо от този блог? Харесва ли ви или не? Ако имате въпроси или предложение споделете ги в коментарите. До скоро :)
                                                                                                                                                                       Алекс =)

Коментари

Популярни публикации