Maybelline Velvet Lip Pencil Review

    Преди няколко дни се разхождах из DM и попаднах на нов (поне за мен) продукт на Maybelline. От известно време съм в търсене на нещо ново, което да пробвам и с което да разнообразя вида си. И така пред мен се оказаха новите моливи за устни Velvet Lip Pencil. Грабнаха ме с приятния си външен вид и цена от около 5лв, която ми се стори много добра. Купих си 2 от общо 8-те цвята. 7 от цветовете с без блясък с полуматов финиш и 1 цвят е с лек блясък.




Двата нюанса, които аз имам са 520 Light it up и 510 Essential red. И двата са с полуматов финиш и стоят много приятно на устните. Не са изсушаващи и са лесни и приятни за нанасяне. Цвета може да оцвети леко устните ви ако го носите достатъчно дълго, което означава че трябва да се нанасят много внимателно.

Лично аз предпочитам да нанасям молив на устни отдолу, когато искам тези моливи да изглеждат като червило. Защото и самите те по консистенция приличат повее на червила, от колкото на моливи, което означава, че са по-мазни и по-лесно се изтриват, когато са нанесени самостоятелно. Не сте длъжни да ги ползвате така, можете да ги използвате и самостоятелно или дори могат да се нанесат много леко и само за лек цвят на устните.


    Както виждате 520 е по-светъл и по-свеж нюанс; има повече оранжево; леко и свежо е, като за пролетта и лятото;  510 според мен, е класическо червено - тъмно, наситено и по-студено като нюанс; но поради тези си качества ми изглежда и по-строго и подходящо за изискани вечери.

    Друго, което правя често е да матирам напълно моливите. Аз предпочитам червилата ми да са напълно матови. Ето и как го правя:
След нанасяне на молива слагам 1 слой от салфетка на устните си и с помощта на четка нанасям пудра, която отнема блясъка на червилото и го матира, като така то даже трая по-дълго.

520 Light it ip

510 Red essential
     Това са мои снимки с двата цвята. Лично за себе си май предпочитам 510 и главната причина за това е, че нямам перлено бели зъби, а някои червени червила (особено тези с оранжеви оттенъци) правят зъбите да изглеждат по-жълти. Но и 520 ми харесва, но както казах горе за по-слънчевите сезони, или пък дни.

    Ако имате някой от цветовете споделете впечатленията си с мен, или ако нямате, но искате да имате някой свят, споделете кой. :)

                                                                                                                                     хо хо Алекс =)

Коментари

Популярни публикации