New makeup tools || Gabriella Salvete

    Не ми дойде на ум по-добро заглавие на български - извинявам се! Но днес съм супер щастлива да ви покажа новите си "грим инструменти" (виждате ли, звучи тъпо!) От както изпозлвам грим винаги съм нанасяла фдт с четка или с ръце, в ранните дни, и винаги ми е било интересно как ли ще стоят нещата, ако изпозлвам гъбичка. И да, пробвала съм какви ли не бюджетни гъби от никому неизвестни марки, но все не са това, което трябва да са. А пари за Beauty Blender не ми се дават! Та днес ще ви разкажа за гъбата, която най-накрая ми хареса и за една също толкова готина четка. Lets go!


    Гъбичката изглежда по типичния за "жанра" начин, но е сравнително по-мека от която и да е бюджетна гъба, която съм ползвала (уточнявам, че не съм пробвала тази на Real Techniques). Разбира се, гъбата трябва да се намокри преди да се изпозлва и когато я намокрих тя уголеми размера си доста и стана дори още по-мека и наистина приятна на допир. Използвам я ексклузивно вече от месец и ето какво е мнението ми за нея:

Гъбата суха VS Гъбата, когато е намокрена

Какво харесвам:
  • Нанася фдт изключително лесно и бързо
  • Крайният ефект може да е както естествен, така и с голямо покритие
  • Удобна е за преливане на коректор или фдт на по-специфични места като около носа и вътрешната страна на окото
  • Не оставя следи
Какво не ми допада:
  • Много бързо се измърсява и по някаква причина следите от фдт се измиват много по-трудно от тези от коректор
  • Попива от продукта и така използвате малко повече от него
  • Съхранението е по-трудно от това на четка - не може просто да сложиш гъбата в чашка
  • Изисква повече внимание като цяло
    Притяснявах се, че понеже кожата ми е смесена към мазна, от това, че гъбата е влажна и може д аповлияе на фдт и да заповна на лъщя по-рано през дена. Но по ниаккъв начин гъбата не променя издръжливостта, единствено забелязах, че когато нанасям много матов фдт, той стои една идея по-кадифено и ествествено върху лицето, но въпреки това - не се омазнявам по-бързо от обикновено.


    И макар точните + и - да са почти равни аз наистина много харесвам тази гъбичка и ако и вие като мен много истате д апробвате нещо от семейството на легендарния Beauty Blender, но без да ви се налага да плащате толкова пари то пробвайте тази гъба на Gabriella Salvete  заслужава си!

Цена: 7,40 лв
От къде: ТУК

    Втората точка в днешния ред е и контуриращата четка на марката. Бавно започвам да заменям четките, които имам тъй като са с мен от доста време и амортизацията е на лице. И четката, както гъбата изплзлвам вече от около месец и ето какво имам да кажа за нея:


Какво ми харесва:

  • Четката е със синтетичен косъм
  • Много мека е и не падат косъмчета от нея
  • След измиване не се разпада и запазва формата си
  • Джръжката е удобна и четката има приятна, достатъчна тежест
  • Удпбна е за съхранение (както всяка дръга четка)
Какво не ми допада:

  • Нямам забележки
    Мисля, че за четката стана пределно ясно, че ми допада. Цената е повече от добра, а качеството е добро. Отново ако и вие като мен сте в  процес на подновяване на четките си - погледнете тази, все още колекцията на марката е скромна - 2 четки и една гъба, но предполагам, че ще има още и нямам търоение да ви видя и изпробвам.

Цена: 11,50 лв
От къде: ТУК

    Всички, продукти, за които ви разказах, можете да откриете в сайта за дамски парфюми Parfimo.bg и още веднъж подчертавам, че си заслужават парите и съм страшно доволна, особено от гъбичката. Вие с какво нанасяте фдт и доволни ли сте?


Arrivedercci!
Aleks


*Публикацията не е спонсорирана
*Продуктите ми бяха изпратени от parfimo.bg
*Всички мнения и снимки са лично мои




Коментари

  1. 🤩гъбичката става ли за BB крем

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Става разбира се, но като цяло гъбичките попиват малко повече продукт, така че го имай предвид ;) - ще трябва да изпозлваш малко повечко ;)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации