"Моите 2018 goals" - Равносметка

   
    Честита Нова 2019 година!
    Поредната година се изниза и дойде ред за следващата. Иска ми се да пожелая на всички най-вече здраве и това всеки да постигне целите си. Нека сме безкомпромисно себе си през 2019 и занапред! Стъпвайте смело и следвайте сърцата си!

    Преди година написах първите си новогодишни цели, които искам да постигна пред предстяощата година, с надеждата, че като ги публикувам и всеки може да ги прочете, ще ми е по-лесно да ги спазя. Оказа се така, отчасти. За да видя кои цели постигнах и кои ще се прехвърлят и за 2019 реших да направя тази равносметка. Пиша поста за себе си, но го пипа и за вас, за да ви покажа, че не е страшно да имаме малки провали тук и там - това е част от живота, бих казала прекрасна част, защото никой не е перфектен (не и от пърият път). В този пост ще ви споделя докъде стигнах с миналогодишните цели, а по-късно през седмицата ще ви споделя и тазгодишните (още умувам по тях).

Какво осъществих:

* Да ида на истинска лятна почивка - цяла седмица си почивах на Тасос и определено бих почторила
* Да намирам време за излизане - тук има място за подобрение, определено, но смея да твърдя, че намирах повече време за приятели си
* Да ъпгрейдна някоя техника - завършвам 2018 с нов лаптоп, и макар да го получих като подарък си се брои ;)
* Да подарявам повече усмивки - това си ми е ежедневното напомняне да се усмихвам при всеки удобен момент и смея да твърдя, че си го спазвам

Кои цели не завърших:

* Да изкарвам повече снимки на хартия - започнах годината силно, но някъде към март позабравих и минаха доста месеци без извадени снимки, ще наваквам, тъй като спомените от 2018 си заслужават да са на хартия
* Да се науча на спокойствие - броя го като работа в прогрес - има още какво да се желае, ама много, но бавно и славно вървя към спокойствието
* Да пиша по 1 изречение на ден - срам и позор, но не написах нито едно. Явно този подход не е за мен, въпреки, че идеята много ми харесва просто не е нещо, което ще правя.
* Да спестя поне нещо за кола - тази цел я слагам към неосъществените, понеже успях да спестя нещо ... но после ходих на сватба, ходих на почивка, до Италия и всичко, спестено за кола, се разля натам, та в края на нещата фонд "автомобил" е празен :D

    Като заключение имам 50% успеваемост, което за някои може да е провал, но за мен си е голям успех. Дори само една цел да бях постигнала... А колко цели постигнах по пътя, без дори да ги имам в желанията си... Ако имате желание споделете ми нешо което успяхте да постигнете през 2018, а защо и не нещо, което не успяхте. :) Това е от мен за днес, но скоро ще кача и пост с новите желания и стремежи ;)

Arrivederci
 
   

Коментари

  1. Много готина статия! Аз от около 6 години си поставям цели в началото на всяка и в края правя равносметка. За 2018 основната цел беше 2 успешни сесии и 3 отлично взети държавни изпита. И я постигнах :)) Други мои цели бяха да ставам по-рано, да чета повече, да шофирам повече. Те бяха горе-долу наполовина изпълнени. Надявам се и Новата година да е успешна.
    Желая ти много здраве, много сбъднати мечти и безброй приключения! <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, че сподели това с мен и те поздравявам за двете основни цели, особено за последната :* Пожелавам ти още по-успешна 2019 и в личен и в професионален план и да се виждаме по-честичко <3

      Изтриване
    2. Ето още една цел за постигане! :)) Благодаря за пожеланията, my beautiful friend <3

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации