И замириса на пролет || Parfume review

    Здравейте,

    В днешният пост ще ви покажа няколко нови неща, с които се сдобих през изминалия месец ( и повече). Фокуса ми бяха пафюмите, тъй като съм в търсене на нов аромат и реших, че като си поръчам тестери на различни парфюми ще ми е по-лесно и по-евтино да открия това, което търся. Всичко, което ще ви покажа можете да намерите в сайта за козметика parfimo.bg


Молив за вежди Sleek Brow Intensity

    Ах тези вежди, постоянно съм в търсене на нов продукт и този месец си поръчах този интересен продукт 2в1 - пигментиран гел за вежди и хайлайт за под веждата. Поръчах си цвят Dark и с разочарование ви съобщавам, че продукта не е за мен и не ми хареса, ето и защо:


  • Гелът за вежди е много, ама много силно пигментиран (броим го за плюс) също така има и доста стабилна фиксираща сила
  • Четката обаче е откровенно неудобна и няма как да се нанесе продукта само по веждите, 100% ще се омажете и наоколо. Върхът на четката има прекалено много продукт и по този начин е неизбежно да се нанесе прекалено много от гела.
  • Хайлайт цвета е доста тъпен, вярно че поръчах цвят Dark, но йахлайта е тъмно златист и реално е по-тъмен от кожата ми, та грам не озарява
  • Не знам само при моят молив ли беше, но хайлайт частта е прекалено твърда - трудно се нанася на кожата, а се чупи прекалено лесно
 

    Това е гелът и хайлайтът под различна светлина. Както се вижда цветът на  озарителя е доста тъмно златисто жълто - определено не е подходящият цвят за моята кожа. Но пък цветът на гела за вежди е доста подходящ, макар и малко по-топъл от това, което търся.
    На снимката отдолу съм и с двата продукта, но веждите са запълнени частично с друг продукт и само гелът е на Sleek. хайлайта нанесох с четка под веждата и във вътрешната страна на окото. Хайлайта е прекалено твърд за да се нанесе директно от апликатора и се чупи .. много лесно, прекалено лесно ...


    Later update: Гелът ми харесва много - фиксира добре и го използвам ежедневно, но с груга четка, понеже оригиналната е ужасно тръдна и почти невъзможна за използване. идеята е добра, но не е направено съвсем както трябва.

Цена: 6,50лв
От къде: ТУК

Парфюм Pomellato Nudo Amber Intense

Нотки: портокалов цвят, българска роза, жасмин, кехлибар, ванилия, пачули

    От всички парфюми, които ще ви покажа днес, този ми е любим - точно аромата, който харесвам е. Аромата е наситен и плътен, задържа се на кожата доста дълго време и дори да отслаби все още се усеща много приятно. Не е прекалено сладък или натрапчив, но определено е по-тежък аромат. Българската роза е нещо, което хе нарсвам като аромат в козметика и парфюми, но тук ми харесва как е съчетана с портокаловият цвят и всичко останало. Определено ще си поръчам и пълният размер на парфюма, но за есенно-зимния сезон ;)

Цена: 2,60лв за 1 бр или 4,50лв за 20 мостри
От къде: ТУК

Парфюм Salvador Dali Purplelips Sensual

Нотки: теменужка, ванилова рохидея, сандалово дърво

    Изключително сладък и доста тежък парфюм. Определено е по-подходящ за студените месеци, но лично на мен ми идва малко в повече. Също е много дълготраен и изключително силен и наситен - не ви трябва много, a little goes a long way. Мострите на този парфюм подарих на баба, и на нея много и харесва. Като цяло смятам, че подобни тежки аромати са по-подходящи за по-възрастни жени. Лично аз не бух си го купила, но ако харесвате сладки, силни и трайни парфюми - при възможност погледнете този.

Цена: 2,60лв
От къде: ТУК

Парфюм Salvador Dali Dali

Нотки: поттокалов цвят, жасмин, мускус

    Една идея по-свеж и лек аромат, аз харесвам цитрусови нотки страшно много и  порокаловият цвят тук е това, което ме накара на пробвам този парфюм. Опаковката на мострите е доста атрактивна, но е единственият тестер, който не пръска. Отново дългатраен и наситен аромат. Този е додста подходящ за пролетта, буквално ми мирише на цъфнала градина :) Приятен аромат, но не бих си купила пълният размер, не защото е лош, а просто не  е съвсем моят аромат.

Цена: 2,60лв
От къде: ТУК

    Споделете ми кой е любимият ви аромат за пролетта или пък като цяло. Какви аромати харесвате вие - по-леки, плодови, цветни, цитрусови? Ще се радвам да си подговорим. Надявам се статията да ви е харесала :) До скоро

Arrivederci

*Статита не е спонсорирана
*Продуктите са ми изпратени от Parfimo.bg
*Всички снимки и мнения са лично мои

Коментари

Популярни публикации