Любимата ми очна линия || Maybelline Master Рrecise

    Здравейте,

    Днепният пост е дългоочакван и сама се учудвам, че го пиша чак сега. Днес ще ви разкажа за любимата си очна линия. Открих я случайно преди години и все още си пазя първата от ...2014 насам. Някъде се изгуби от погледа ми в морето от изобилие, но съвсем случайно (отново)  я открих в Parfimo.bg, където наред с бюджетни марки, можете да откриете и оригинални продукти на марки като Estee Lauder.


    Става дума за Maybelline Master Precise - чудесна дрогерийна очна линия писалка. Някои неща са променени от последния път, когато я засякох в дрогериите, но това, което не е променено е формулата!

  • Нова по-удобна форма - дръжката е с добри дължина и тегло, като освен обновена визия има и гъмирана част за по-добър захват, която е малко по-тясна, за да не деформира пръстите по време на употреба. Новат визия освен чисто естетично ми допада и функционално - не знам дали на вас ви се е случвало, но на мен ми се е изплъзвала очна линия от ръката когато се съсредотова почечно и стисна :D 
  • Дълъг, тънък и маневрен писец - нито много дебел, нито много тънък писеца е това, което прави тази очна линия специална! Ползвала съм множество подобни очни линии, но този писец е уникален и прави нанасянето на очната линия еднакво лесно за начинаещи и професионалисти. Без усилие се правят много тънки или пък плътни линии. Възхут е достатъчно остър, за да може да завършите "крилото" подобаващо ;)
  • Наситено матово мастило - самата очна линия не е най-пигментираната на пазара, но аз предпочитам по-естествено изглеждащи цветове ( доколкото това е възможно; например наситено катранените черни не ми допадат) И кафявата и чената очна линия са еднакво пигментирани и се нанасят равномерно. Изсъхва бързо и няма блясък, но не бих казала че е точно матова - може би по-скоро сатен.
  • Издръжливост - тази очна линия не е водоустойчива, но е доста издръжлива и не се размазва или отпечатва на горният клепач. Последното е често срещам проблем при мен, тъй като имам hoodedeyes. 

Цена: Black - 9,00лв ; Forest brown - 8,30лв
От къде: ТУК

    Това е очна линия, която съм препоръчвала на приятелки неведнъж, и всеки, които я е пробвал също е оставал очарован от нея и се е слубвал в писеца ѝ. Ако все още не сте - пробвайте я и ми кажете вие какво мислите за формата, писеца, мастилото, издръжливостта? Не е нещо феномеално ,но самият факт, че я имам от години и все още е на пазара и си е същата говори много.

Arrivedercci

*Публикацията не е спонсорирана
*Продуктите ми бяха изпратени от Parfimo.bg
*Всички снимки и мнения с алично мои

Коментари

Популярни публикации