Четки и моливи || Real Techniques Brush Set Review

    Здравейте,

    В днешният пост ще ви разкажа за сета с 2 четки за очен грим на английската марка Real Techniques както и за два есенно-зимни цвята молив за устни. Всичко, за което ви говоря в поста можете да откриете в един от водещите сайтове за парфюми за мъже Parfimo.bg

Четките са неизменна част от грима и при това такава, която не бива да се пренебрегва, защото от това какви четки изпозлвате много зависи как ще се нанесе грима. Real Techniques са на чело  в списъка ми с грим четки още от самото начало, защото предлагат страхотно качество с изчистена и приятна визия на достъпни цени. Четките им за очи са с код лилаво - или иначе казано с лилави дръжки, което лично на мен много ми харесва - всеки вид четки си имат собствен цвят. От години изпозлвам четките им за лице, но такива за очи нямах - до сега.

Четки за ови Real Tecniques

    Сета на който се спрях има 2 четки - 1 по "ниска и дебела" която е идеална за нанасяне на основен цвят върху клепача, за запечатване на коректор или база, и дори за самото им нанасяне. Четката е плътна и с 2 всочини косъмчета, което прави преличането лесно и безпроблемно. Не е препоръчително четката да се изпозлва с кремообразни опродукти! Изполвамм я всеки пък когато се гримирам, тъй като заради размера си пасва идеално на клепача ми, които не еособено голям и така нанасям един цвят с лекота и бързина, което за мен е от изключителна важност когато се гримирам за работа рано рано сутин и нямам мнгоо време.


    Втората четка и по-висока и тънка и е предназначена за нанасяне на сенки в сгъвката на окото, вуншният кеай и като цяло подчертаване на окото. Това че е тънка помага за точното нанасяне на цвета, на малка площ. И особено ако имате по-малки клепачи като мен - тази четка е идеална. Отново е предназначена само за прахообразни продукти.
    Четките се почистват лесно с вода и сапун и досега не са промвнили нито формата, нито свойствата си, а съм ги мила поне 3-4 пъти. Определено препоръчвам силно, но аз съм си почитателка на марката още от както започнах да използвам чеки за грима си и се сдобих с първите на Real Techniques!
От къде: ТУК
Цена: 11,50лв


Молив за устни Rimmel 041 Coffee Bean

    Обожавам моливи за устни! Не нося червила често, даже доста рядко, но към моливите посягам доста по-често и постоянно съм в търсене на нови цветове. Слабост имам към "my lips but better" цветове но в по-тъмните нюанси и червени от целият спектър.
Този молив на Rimmel - Coffee Bean както името подсказва е кавяв - нито прекалено тъмен, нито оранжевеещ - за мен е перфектното кафяво, което лично аз обичам да сучетавам с оранжеви  и червени червила. Моливът не е мек и лесен за нанасяне, но не е прекалено кремообразен, което за мен е плюс - цветът се задържа по-дълго и не се размазва толкова, колкото много кремообразните моливи. Влюбена съм в цвета и го изпозлвм постоянно!
От къде: ТУК
Цена: 3,30лв


Молив за устни Bourjois 10 Bordeaux line

    Ккато споменах по-горе червените моливи са ми слабост - харесвам и търся всичко от светло оранжево червено, през истинско blood red, та чак до виолетово тъмно червено. Цветът на Bourjois е червено с розов подтон, но не е натрапващо се. Винен цвет е - все едно сте си боядисали устните с хубаво червено вино. За разлиак от молива на Rimmel, този е много кремообразен и не толкова матов, което го прави по-лесен за нанасяне на целите утни, като червило например, което аз правя често, но като минус се размазва значително по-лесно и издържа по-малко. А като правило по-мазните формули оставят следи, за разлика от матовите, които не оставят, или ако оставят те са дота по-малко.
От къде: ТУК
Цена: 3,90лв


    Това е всичко, което имам приготвено за вас днес. Вие кое предпочитате - моливи или червила? И кои са ви любимите цветове, или тези, котио носите най-често, защото понякога има разлика ;) Благодаря Вии з аотделеното време и се надявам да съм била полезна поне на някои от вас ;)

Arrivederci

Коментари

Популярни публикации