Абстрактен френски маникюр

    Здравейте!
    За началото на април съм ви приготвила нещо цветно. Този вариант на френски маникюр е много забавен, ведър и разчупен. Аз съм голям почитател на класическият френски маникюр, но обичам да го разнообразявам от време на време, затова "забърках" този разноцветен коктейл на връхчетата на ноктите си, с надежда той да спомогне за разведряването на мрачната неделя ( то пък взе, че се оказа и Цветница). Дизайнът изглежда сложен и наистина отнема малко повече време - особено ако си го правите сами.

    Цветовете които аз използвах са синьо, червено, златно и сребърно, като всички са брокатени, но вие можете да използвате каквато и да е комбинация от цветове - даже не е нужно да са 4 или пък брокатени.
    Да започваме!


1. На чисти и оформени нокти нанесете слой заздравител и оставете да изсъхне. Добре е да хидратирате ноктите си или поне кожичките около тях, за да изглежда маникюра ви още по-добре.

2. По избор: нанесете телесен полупрозрачен лак - аз не използвах на своите нокти, но на колелцето, което ползвам за демонстрация използвах.


3. След като сте измислили подредбата на цветовете и сте подготвили лаковете започнете на правите линии - виж снимката по-долу. Повторете ако е необходимо. Можете да редувате цветовете на различните нокти и да правите каквито си искате комбинации.


4. Очертайте цветните ивици с черен лак с помощта на тънка четка, или с черна акрилна боя като мен, защото не си открих черния лак. Оставете да изсъхне,

5. Нанесете топ лак и напръскайте с бързосъхнещ спрей ( по избор).


    За любопитните ето как сама си направих червения и син брокатен лак. Просто смесих дадения цвят лак със сребърен брокатен лак. Забелязах, че се получава най-добре с по-тъмни цветове.

    Това е всичко за днес. Надявам се този дизайн да ви е харесал или поне да ви е вдъхновил да разнообразите маникюра си. Ако искате да сте информирани в аванс за това, какво можете да очаквате на блога можете да ме последвате в Instagram @aleks_stancheva - там качвам дизайните на маникюри по-рано. Можете да харесате и Facebook страницата ми, за да сте в течение на нещата. Благодаря Ви и до скоро!
                                                                                                                                                                           Алекс =)

Коментари

Популярни публикации