Колекцията ми настолни игри

    Здравейте!
 
    Днес реших да разнообразя малко. Напоследък качвам все бюти постове - лакове за нокти, червила, спирали, моливи .... Може и да знаете коя е любимата ми очна линия или лак за нокти, но едва ли знаете колко много обичам настолните игри. Yep ... I'm a nerd... kinda :D
    Затова в този пост искам да ви покажа скромната си (засега) колекция от настолни игри. Надявам се скоро колекцията ми да нарасне, още повече, че съм си харесала поне 3-4 игри, които планирам бавно, но славно да станат част от колекцията ми.


    Това са 7те настолни игри, които притежавам. Някъде из рафтовете имам още 2-3 като Европолия и подобие, но тях не съм ги играла от години и честно казано надали ще играя отново. Именно затова в поста включвам игрите, които аз съм закупила, или които с ами подарени и се играят най-често.

Settlers of Catan + Cities and Knights Expansion


    Получих тази игра за 21-я си рожден ден от приятелят ми и именно тя запали страстта ми/ни по настолни игри. Ако не сте чували за Заселниците на Катан преди, това е страхотна игра, която комбинира тактика, късмет и усет във воденето на преговори. Ние сме заселници, които се опитват да изградят селища и градове, с които печелят точни. До никъде не се стига сам, затова всеки търгува с останалите. Играта е лесна и приятна, но и конкурентна, защото всеки иска първи да натрупа 10 точки.
    Към тази базисна игра добавяме и разширението Градове и Рицари и към миролюбивите заселници се присъединяват и недоброжелателни пирати, които искат да нападат острова. Сега освен всичко останало заселниците трябва и да стоят армия ... а точките за победа вече са 13.


    Обожавам фигурките и детайлите по тях. Доставя ти голямо удоволствие, когато виждаш, ч всичко в играта е изпипано до последният детайл. Както с книгите и с игрите важи правилото, че дяволът се крие в детайлите. Важни са малките неща ;)  Изключително щастлива съм, че европейското издание на Катан е с пластмасови фигурки, които са много детайлни, а не с малки дървени кубчета както американското.


    Това е една от любимите ми игри - винаги когато се събираме я играем и всеки път е еднакво забавно и оспорвано. Горещо я препоръчвам, дори и да не си падате особено по настолни игри като Монополи - Катан ще ви плени.

От къде можете да я купите? -  Ozone.bg - имат най-голям асортимент ; Boardgames-bg.com - има само базисната игра; и някои книжарници като Хеликон, като цената понякога варира с 1-2лв

Scrabble



    Не зная дали е нужно да казвам какво е Скрабъл, тъй като тя е една от най-известните игри. Имам я от години и тя винаги е била приятен начин за прекарване на време със семейството ми. Целта е да събереш най-много точки, които трупаш кат пишеш думи. Отново лесна и приятна игра, която раздвижва мозъка ... писането на думи никога не е било по-оспорвано ;)

От къде можете да я купите? - Със сигурност го има в много книжарници и магазини за играчки. В Ozone.bg има друг варианта на играта.

Mini Monopoly   &   Jenga



    Тези 2 игри не са от най-играните напоследък, особено Монополи. Аз лично не съм голя привърженик на Монополи, а пък и тази е малка джобна версия.
    Jenga  от друга страна я намирам за много забавна игра - тя тества мисълта и стабилността. Строи се кула и всеки тегли по едно дървено трупче от кулата и го поставя най-отгоре. В тази игра няма победители - има само загубил - човекът при когото кулата падне. Много е забавна и бърза, което я прави идеална за загряване преди някоя по-дълга игра като Катан.

От къде можете да я купите? Аз купих своята Jenga от джъмбо - Boardgames-bg.com
Монополи получих като награда от някаква игра с бензиностанции, но със сигурност го има в много книжарници и магазини за играчки.

Cards Against Humaniti   &   Once Upon A Time



    Всеки любител на игри трябва да има поне една игра с карти в колекцията си, а аз вече имам цели 2 и ги обожавам еднакво.


    Точно както в Катан и тук детайлите са удивителни. Илюстрациите на всяка карта са повече от приказни, дори и гърбовете на картите са изрисувани с прекрасни картини. Всичко в тази игра грабва окото. А целта ѝ е да използвате всичките си карти, като вплетете героите, местата, предметите, елементите и действията от тях в своята история и успеете да завършите приказката си със своята карта с написан край. Няма как сами да разкажете пълна история и то само с 5-6 карти, затова всички играчи се редуват да допринесат за приказката като всеки се старае да я завърши със собствения си край.
    Това е една приказна игра за хора с въображение и дар слово. Вариантите са безкрайно много, а човешката изобретателност и сладкодумие могат да превърнат всяка история в невероятна и магически разказ... за какво ли не и кого ли не.

От къде можете да я купите? - Своите Cards Agains Humanity купих това лято докато бях в Америка, но тук можете да ги намерите в Boardgames-bg.com, от същия сайт купих и Once Upon A TimeBoardgames-bg.com

    Това е моята скромна колекция от настолни игри. Надявам се да ви е било забавно и ако не сте фен на игрите, то да ви се е доиграло поне една от тези, които ви показах. Игрите са страхотен начин за прекарване на свободното време и за сближаване със семейството и приятелите. Идват празници и тепърва ни предстои много семейно време - а защо не го направим по-забавно :) Ако играете игри, коя ви е любимата и пробвали лис те някоя от моите? Както винаги продължавайте да се усмихвате и до скоро! :)

Коментари

Популярни публикации