Продукти от Parfimo.bg + мнение || Декември'16

    Здравейте!
   
    Днешният пост отново е свързан с нови продукти и тестването им. Продуктите са от Parfimo.bg - сайт за оригинални парфюми, които отново бяха така любезни, за да работят с мен и този месец. Както винаги всички мнения са си само мои и не са повлияни от нищо и никого.
    Продуктите, които избрах този път  са само 2, но отново са нови за мен и нямам търпение да споделя с вас впечатленията си.

    Това са продуктите, които си избрах - имах нужда от шампоана, а лаковете са - трябва ли ми причина за лакове изобщо? И аз така си мислих... Нека сега започваме

Комплект лакове за нокти Rimmel London Super Gel


    От известно време разглеждах тези комплекти из магазините, но така и не се навих да си купя, но когато ми се отдаде възможността да се сдобия с такъв не се сдържах. Комплекта се предлага в няколко различни цветове, като този който имам аз е 012 Soul Session. Тези лакове имат характеристиките на гел лакове, без да е нужно да се пекат с UV лампа. Предполага се, че издържат до 14 дни.
    Всеки комплект идва с цветен лак и топ лак, като  012 Soul Session е красив бежов лак с розов подтон, който принципно избягвам, но този лак е страхотен и веднага се превърна в един от любимците ми. Лака е прекрасен и издръжлив.
Къде: Parfimo.bg
Цена: 12.70лв


    Създадох този маникюр с комплекта Super Gel и според мен се получи страхотно. Цялото видео с това как го направих както и цялостното ми мнение за лаковете можете да видите ТУК. Качвам ново видео всяка седмица, предимно в петък, затова ако този или някой от другите маникюри ви допада абонирайте се за канала ми :)

Сух шампоан Batiste Original


    Обожавам сухите шампоани - с тяхна помощ косата изглежда прилично още ден-два. Както с всичко останало имам любимци, но и винаги търся нещо ново и по-добро. Именно затова реших да пробвам така известния сух шампоан на Batiste. Преди време една приятелка ми подари тестер на въпросния и той ми хареса, въпреки, че беше прекалено малко за да знам със сигурност.
    Този сух шампоан ми хареса, но не повече от този, който ползвах преди него. Batiste  има много приятен, лимонов поред мен, аромат, което ми харесва. Определено придава обем на косата ми, но имам чувството че е прекалено прашлив и независимо колко малко пръскам все си личи много и прави косата ми бяла.
    Именно затова не го ползвам през деня ... какво ще рече това? Когато знам че косата ми ще е мръсна на другия ден, а няма да имам време да я измия преди това, пръскам от сухия шампоан на косата си преди лягане ... и спя с шампоана в косата. От маслата, които отделя скалпа ми през нощта и от цялото въртене на сутринта няма и следа от белият прах, а косата ми е обемна и изглежда чиста.
    Бих ли си го закупила отново - може би, но ще го ползвам само през нощта.
Къде: Parfimo.bg 
Цена: 50мл - 4.40лв

    Това е всичко за днес. Интересно ми е използвате ли сух шампоан и ако да кой ви е любимият? Надявам се този пост да ви е бил полезен. Както винаги продължавайте да се усмихвате и до скоро ;)

Коментари

  1. Наскоро пробвах за пръв път сух шампоан Batiste. Понеже съм брюнетка избрах Deep Brown. Никога повече няма да остана без такъв шампоан!!! Невероятен е, спасява положението точно, когато е най-необходимо. Сигурна съм, че няма момиче/жена, която да не е изпадала в ситуация "трябва да изляза, но косата ми се нуждае от СПЕШНО измиване.. Това ще ме забави твърде много, какво да правя?!?!" Адски неприятно е. Със сухият шампоан Batiste е страшно лесно и удобно косата да бъде приведена в приличен вид само за няколко минути.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Явно и аз трябва да ползвам този за брюнетки, тъй като оригиналния ми хареса, но не бих казала че е кой знае какво :)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации