Нови придобивки Април'17 - Parfimo.bg

    Здравейте,

    Отново дойде време за доза нови придобивки от сайта за парфюми Parfimo.bg. И днес за първи път имам и продукт, който бих приспаднала към категорията парфюми. Както може би знаете, ако четете блога ми редовно, от Parfimo.bg ми изпращат тези продукти, но мненията ми за тях не са повлияни от този факт и са напълно безпристрастни. Случвало се е да не харесвам особено нещо, което съм получила и винаги ви казвам ако е така. Сега нека преминем и към продуктите за месец април.

1. Christina Aguilera - Touch of Seduction - лосион за тяло


    Както вече казах на сайта Parfimo.bg се предлагат много маркови парфюми, както и тестери и мостри на също толкова много маркови парфюми. Затова този път реших да изпробвам парфюм ... под формата на лосион за тяло, защото няма как да знам дали аромата ще ми хареса преди да съм го помирисала.
    Лосиона, който избрах е Touch of Seduction от Christina Aguilera, чиито основни нотки и аромати можете да видите ТУК, но на кратко основните аромати са малина, личи, фрезия, роза както и много други. Аз лично не харесва особено аромата на рози, но това е първата нотка, която усетих в лосиона и веднага ми хареса. Аромата е плодов и много нежен - идеален за пролетно-летния сезон.
    За самият лосион няма много какво да кажа - хидратира кожата, попива бързо, а аромата е много дълготраен. Това последното ме впечатли, защото определено не го очаквах, но когато нанеса лосиона сутринта, усещам аромата му чак до 3-4часа следобед. Ако по дълготрайността на аромата на лосиона мога да съдя и за този на парфюма, то той трябва също да е много дълготраен.


Цена: около 2.90лв
От къде: Parfimo.bg

2. The Body Shop - Tea Tree Pore Minimiser - крем основа

    The Bofy Shop е марка към която проявявам интерес от доста време, но не са много местата, където може да се намери. Може би в София, Пловдив или Варна има магазини на марката, но аз живея във Велико Търново и наблизо няма подобни. Затова много се зарадвах, когато видях, че продукти на The Bofy Shop се предлагат в сайта.
    Това на което се спрях е описано като дневен крем, но нека ви кажа - това определено е база за грим. Разбира се може да се носи и самостоятелно, тъй като твърди, че има матиращо действие. На опаковката пише и че прави порите да изглеждат по-малки, изглажда, подготвя за грим и моментално матира кожата, като едновременно я кара да се чувства чиста. Това са доста смели обещания.
    Продукта е в тубичка, която се изстисква, което прави дозирането на продукта лесно. Цвета на крема е доста неапетитно жълто-зелено, но това няма значение. Веднага се усеща силният аромат на чаено дърво, тъй като то е една от основните съставки, което прави крема много подходящ за проблемна кожа. Но щом се нанесе на лицето аромата не се задържа дълго. наистина забелязах, че кожата ми е по-матова, не изглежда изкуствено обаче, а много естествен матов завършек. Крема не оставя кожата нито лепкава, нито лигава, а именно все едно няма нищо на нея, което много ми хареса.
    Веднага започнах да го тествам като основа под грима си, и бих казала, че не върху него фон дьо тена се нанася много красиво и равномерно. През деня грима ми издържа толкова време, колкото и преди (до сега използвах Nivea Man Aftershave Balm за основа). Усещам обаче кожата си по-жизнена когато използвам основата на  The Bofy Shop, и даже няколко дни я носих сама, без грим отгоре, и лицето ми изглеждаше супер.


    Определено съм много впечатлена и доволна от този продукт, защото освен че запазва грима ми да изглежда добре през деня, се грижи и за кожата отдолу, като не запушва порите, видимо ги смалява и заради чаеното дърво в него, третира различни зачервявания, пъпчици и несъвършенства по кожата. Определено бих го препоръчала на всички с проблемна, комбинирана и мазна кожа. Аз самата го ползвам с огромно удоволствие всеки ден, от както го имам и ще си го закупя отново.
Цена: около 13.50лв
От къде: Parfimo.bg

3. Rimmel 1000 Kisses Lip Contouring Pencil - 050 Tiramisu

    И какво ще е мой пост без молив за устни! Нещо като малка мания са ми напоследък и както повечето моливи, които притежавам и този е в неутралното "nude" семейство. Все си казвам, че следващият цвят ще е по-ярък и после виждам нюанс, който нямам. Знам че имам доста цветове, които си приличат, но и се различават - различни нюанси, подтонове ....
    Молива, на който се спрях този път, с уговорката, че наистина е последният ми неутрален цвят е Tiramisu от Rimmel част от 1000 Kisses Lip Contouring линията им. От името на линията става ясно, че този молив е предназначен и за контуриране на устните, и честно казано аз имано затова ползвам повечето си неутрални моливи за устни. Да, понякога ги нося и самостоятелно, но по-често ги комбинирам.
    На снимката отдолу съм сравнила този молив с 2та най-подобни цвята, които притежавам. От горе на долу цветовете са: S.he 001 lipliner; Miss Sporty 011 Coffee; Rimmel 050 Tiramisu. Това са и трите цвята, които най-често комбинирам. Както виждате молива на Rimmel има по-топъл подтон и е сравнително червенеещ на фона най-вече на този над него.


    Този както и всички други моливи на марката, които съм ползвала, са много меки и се усещам добре на устните. Нанасят се гладко и лесно и също така са много издръжливи. Фен съм на моливите на Rimmel и с удоволствие ще пробвма и по-ярките им цветове. разбира се бих ги препоръчала, тъй като са на достъпна цена и са с отлично качество.
Цена: около 3.50лв
От къде: Parfimo.bg

    Това е всичко, което имам за Вас този път. Както винаги се надявам този пост да ви е бил полезен или поне интересен. Ако имате въпроси - напишете ги в коментарите. Отворена съм за предложения за продукти, които да изпробвам, както и за ярки цветове моливи за устни! Така, че ще се радвам ако ми споделите кой е любимият ви цветен молив за устни ;) Благодаря ви за отделеното време и до скоро :)

*Продуктите са ми изпратени от Parfimo.bg
*Всяко мнение е лично мое

Коментари

  1. Въпреки че съм малко предубедена към парфюмите на известни личности, харесвам много от ароматите на Кристина Агилера. Touch of Seduction също ми допада много! В най-скоро време ще пробвам и лосиона за тяло :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации