Focus: L'Oreal Wild Stylers & LÓreal Brow Plumper

    Здравейте,

    Днешният пост ще се фокусира върху 2 нови за мен продукта.От доста време ги заглеждам и се колебаех дали да ги поръчам или не, но реших да рискувам и spoiler alert - риска си заслужаваше. И двата продукта са на марката L'Oreal и ги поръчах от сайта Enzo.bg в края на месец февруари. Както разбирате имам ги от около 2 седмици вече и изчаках този пост, за да мога да си формирам мнение за тях. Споделете ми ако имате някакви впечатления от тези продукти и дали сте пробвали подобно, също така, кои са ви любимите. Нека сега пристъпя и към самите продукти.


1. L'Oreal Wild Stylers by Wild Tech Art - Next Day Hair
    Преди няколко дни се подстригах и промених малко косата си, което ме вдъхнови да си закупя и някой нов продукт за нея. Винаги съм харесвала разрошеният, леко небрежно къдрав вид на косата, затова от известно време си търсех спрей за текстура - texturizing spray. Ровех из Ензо и се спрях на този, защото прочетох добри мнения в Интернет, а и просто реших да го пробвам. Голяма почитателка съм на солените спрейове, и като цяло спрейовете за къдрава коса, макар, че моята не е къдрава, те помагат на косата ми да се начупи. Нямах обаче спрей който да ми разрошва косата и да и придава повече текстура и обем - ефект, който се получава с тупиране, на което не съм привърженичка.
    На сайта спрея е описах като "спрей-пудра за разчорлен ефект", лично аз смятам че името е много забавно. Спрея е 250 мл и има фиксираща сила само 1. Това е съвсем малко, но пък е напълно достатъчно. Спрея има лека, химическа бих казала, миризма. Определено не мирише на парфюм или цветя, но пък аромата се усеща само когато пръскам, а след това веднага изчезва и не прави косата ми странно миришеща.
    Използвам спрея след като си измия косата и тя изсъхне. Къдря я с маша след което чака къдриците да изстинат. Разрошвам леко с плъсти след което хващам произволни кичури коса и пръскам спрея в корените. Веднага се забелязва повече обем.


    Единственото нещо, което не ми харесва особено, но пък няма как без него, е факта че този спрей "сплъстява косата". Не е крайно зле, можете да се разрешите, но с доста усилия. Все пак прави всичко, което твърди и косата ми е обемна и има текстура цял ден, както и на следващия. Спрея е идеален за хора, които имат по-тънка коса, защото ще помогне да придаде обем на косата и ще ви е по-лесно да работите с нея, когато има допълнителна текстура. Ако не харесвате обаче косата ви да се усеща позаплетена, не съм сигурна дали този спрей е за вас. Със сигурност не е за ежедневна употреба, тъй като се наслоява в косата. Но всичко се премахва с един хубав дълбоко почистващ шампоан. Аз обожавам спрея и знам, че ще си го закупя отново, когато този свърши ;)
    Цена: 18.90лв
    От къде: Ензо.бг

2. LÓreal Brow Artist Plumper
    От доста време съм в търсене на нов цветен гел за вежди и тъй като веждите ми трябва винаги да изглеждат добре, поне за мен. Реших да се поглезя с този на LÓreal, и казвам поглезя защото свикнах да давам  по 5-6лв за гел за вежди на Essesnce, а този е 12.
    Гелът е с фибри, което спомага веждите да изглеждат по-гъсти и запълнени само с продукта, за по натурален вид. В ежедневието си аз попълвам веждите си с тъмно кафяви сенки, и много рядко слагам само гел на веждите си, тъй като повечето гелове, които съм пробвала не правят кой знае какво. Този на LÓreal обаче определено прави веждите ми да изглеждат по-тъмни и гъсти. Особено в началото на веждите, където моите са по-редки. Фибрите определено си вършат работата. Има доста голяма фиксираща сила, което е супер, тъй като веждите ми не мърдат цял ден, нито пък сенките се изтриват, както ми се е случвало с прозрачния гел на вежди на Essesnce. Четката на гела е идеална, независимо колко тънки или дебели вежди имате. Както съм споменавала именно четката на гела на Maybelline не ми харесваше с това топче на върха (можете да видите поста ми тук).


    LÓreal Brow Artist Plumper се предлага и безцветен вариант, ако не сте фенове на цветните гелове за вежди. Не зная дали и безцветния вариант има фибри, но със сигурност предлага същата фиксация. Определено това е любимият ми гел за вежди, препоръчвам го с 2 ръце и ще го закупя пак.
    Цена: 11.90
    От къде: Ензо.бг

    Въпреки, че се поизхарчих за тези продукти, те не ме разочароваха и се радвам, че ги купих. Надявам се поста да ви е бил полезен и приятен за четене. Вие използвате ли гел за вежди или спрей-текстура за коса? Ако да какви са и бихте ли ги препоръчали? Благодаря ви, че отделихте внимание на блога ми :) Успешен ден и до скоро ;)




Коментари

  1. Аз също съм фен на фиксиращите продукти за вежди, но предпочитам безцветни гелове. Цветът на веждите си подчертавам с молив, а с гела само минавам колкото да не губят форма през деня. :))

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации