Тоалетни трици за лице с кафе - Hristina Cosmetics

Здравейте,
Отдавна не съм посвещавала цяла публикация на един единствен продукт, но днес ще направя точно това. За марката Hristina Cosmetics съм писала и преди - използвах тоалетните трици за лице със седеф, но тъй като трудно намирам продуктите във физически магазини наблизо отдавна не си бях купувала нищо. В началото на юни обаче успях случайно да попадна на ексфолиантите за лице в магазин БиоФон в Габрово. Толкова се зарадвах и веднага грабнах бурканчето с кафе ( другото беше с гроздови семки). От тогава религиозно използвам скраба.


Какво представлява:
От сайта: "Този прекрасен пилинг и неговата лека структура нежно ексфолира, успокоява и ускорява обновяването на клетките. Възпрепятства появата на бръчки, спомага за подмладяване на кожата, стяга, изглажда и освежава."

Самите трици са с интересна структура наподобяваша разтопен кремообразен сладолед, с малки парченца кафе. Не са нито прекалено абразивни, нито пък незабележими.

За какво и как се използва:
Както пише в сайта, а и на самата опаковка - триците ексфолират нежно кожата, което означава, че премахват изсъхналата и стара кожа от лицето и по този начин спомагат за по-сиайния вид на кожата, тя се усеща по-гладка, мека и става по-еластична. Все хубави неша ;)

Препоръчва се да се нанася на влажна кожа и с нежни кръгообразни движения, след което разбира се изплаква. Недейте да натискате докато използвате триците - не е нужно! Не само няма да помогнете на кожата си по този начин, а и може да я нараните, затова ексфолирайте внимателно! Препоръчва се да ексфолирате 2-3 пъти седмично.



Какво мисля за триците:
Също както първите, които си хупих, много харесвам и тези. Определено има разлика между двата продукта, които съм използвала. Докато триците със седеф жяга по-абразивни и изсушаваши, тези с кафето не са така - доста по-нежни са и не изсушават кожата до таква степен. Тези с кафе са дота по-течни и по-нежни, следователно са по-щядяши кожата и подходящи за чувствителна кожа.
    Аромата не е прекалено силен, много е деликатен и определено не се натрапва и не остава за дълго. Много е приятно докато си миете лицето да ви мирише на кафе - тонизиращо е поне за мен.ю
    От както изпозлвам триците с кафе забелязах, че тена на лицето ми се поизравни (продукта ексфолира добре) и кожата ми изглежда свежа и се усеща еластична. Но определено не е добре да се прекалява с употребата на абразивни продукти, колкото и нежни да са те, защото все пак кожата е нежна и прекалената ексфолация води до нараняване и раздразняване.


Къде можете да го намерите:
Онлайн продуктите на Христина Козметикс можете да намерите в сайта на марката, а относно физически, може би трябва да се ориентирате към такива насочени към био или натърална козметика и продукти. Както споменах в началото - моите трици ги закупих от магазин БиоФон в гр. Габрово и за съжаление не съм гу срещала във Велико Търново.

Както вече стана ясно, триците ми харесват и ги препоръчвам. Ако сте пробвали нещо на марката, споделете с мен, както и бихте ли ;)

Arrivedercci

Коментари

Популярни публикации