Osis+ Hirbody & L'Oreal Brow Artist Plumper Review

Здравейте,

    Това е един пост, който подготвям от месец март .... общо взето тъкмо го пишех и пандемията започна, та излизането му на бял свят се отмени ... Този път имах много повече време от обикновенно за тест на продуктите, изпратени ми от Parfimo.bg - водещ сайт за оригинални парфюми от марки като guess.  И именно затова знам точно какво харесвам в тях и защо ви ги препоръчвам, защото ...spoiler alert .... ОБОЖАВАМ ГИ!


Schwarzkopf OSIS+ HairBody

    Продуктите за коса са ми сlабост - обожавам и имам всякакви проdукти, чиято цел е да направят косата рошава, начупена, моркска, обемна и вълниста и всички те имат един общ недостатък - изсушават. OSIS+ HairBody обаче успява да придаде тяло, обeм и чуплиwост на косата ми, без да я изсушава или прави на клечки. Едновременно хидратира и спомага за запазването на форма, независимо дали я нося натурална (леко чуплива) или сплетена на плитки, или накъдрена с маша. Използвам спрея буквално ежедневно.


    Ухае леко и ненатрапчиво, не оставя лепкаво усещане и не омазнява! Нямам абсолютно нищо негативно, което мога да кажа за него. Изполвам го непрестанно вече почти 5 месеца и имам още, което го прави и икономичен - скоро ще свърши и няма да се поколебая да си купя нов. Ако харесвате небрежният вид на косата си, или искате да подчертаете вълни, къдрици или просто да създадете текстура без това да утежнява или изсушава косата ви - пробвайте спрея, ще ви хареса, аз го обожавам!

Къде: ТУК
Цена: 9,40 лв

L'Oreal Brow Artist Plumper

    С този продукт се познавам от години, даже имам пост за него ТУК от далечата 2017г. И докато тогава изпозлвах тъмният цвят - този път пробвам светлият, защото косата ми е различна. И докато цвета е различен, всичко останало е точно каквото беше и преди 3 години.
Гелът е с фибри, благодарение на които веждите изглеждат по-гъсти и цвета е достатъчно пигментиран, за да може спокойно да запълните веждите си само с гела, без помада или сенки. Когато съм с минимален грим и искам всичко да е много свежо и непринудено правя точно това. А когато правя по-драматичен и подчертан грим използвам тъмна помада за веждите си и отгоре запечатвам с този по-светъл гел, което придава на веждите много естествен и подчертан вид. 



    Фиксиращата му силна е страхотна - всичко остава цял ден на мястото си. Самите фибри също стоят добре "захванати" и дори и да потъркате веждата си - няма поражения. Четката е малка и тънка, която я прави идеална за абсолютно всеки размер вежди. Още от както открих този гел за вежди през 2017 съм влюбеа и използвам само него. 

Къде: ТУК
Цена: 10,40 лв

    Надявам се тази доста забавила се статия да ви е от полза все пак. И двата продукта са нистина страхотни и аз не съм спряла да ги използвам от март месец насам! Винаги съм в търсене на нещо по-ново и по-добро, така че съм отворена за вашите предложения и любимци :)

Arrivederci

Коментари

Популярни публикации