Aleks' Bookshelf: "Алекс" - Пиер Льометр

    Здравейте!
    Извинете ме за дългото отсъствие, но си взех кратка почивка, а след това университетските задължения ме връхлетяха. Скоро ще имаме японци на гости за около 10 дена и програмата е натоварена. НО за това по-късно.
    Днешният пост ще е за книга - както си личи от заглавието. Може да ви изглежда като отклонение по козметиката, но това е моят личен блог и аз неведнъж съм казвала, че той няма да е само за козметика, а по-скоро за всичко, което ме вълнува.
    И така не отдавна моя приятелка ми показа един страхотен сайт - Goodreads . Сайта е за любителите на книги - тук можете да откриете всяка книга, да видите мнението на хората за нея, да участвате в дискусии, предизвикателства, проучвания и да откриете цитати от любими автори. Не знам как съм чела книги без този сайт. Най-хубавото е че има и приложение за мобилни телефони.
   
    Книгата, с която избрах да започна тази поредица е "Алекс" на Пиер Льометр. Получих тази книга като подарък за Свети Валентин от приятеля си. Още щом прочетох описанието на гърба и разбрах, че ми харесва, но факта че се казва "Алекс" ми помогна наистина да я почувствам - все едно четях за себе си. Нямах търпение да я прочета и затова започнах веднага.

Заглавие: Алекс
Автор: Пиер Льометр
Жанр: Мистерии, Трилър, Криминални
Година: 2014
Страници: 336
Описание: Една млада жена е брутално отвлечена, затворена в дървена клетка и оставена на милостта на настървени плъхове. Тя обаче успява да се освободи сама и открива, че похитителят й се е самоубил. За да изяснят случая, неколцина вещи полицаи особняци начело с комисар Камий Верховен тръгват по следите на нейното минало и се натъкват на зловеща загадка, зад която зейва бездна от злина, низост, извратеност и чудовищно равнодушие, увенчани с непредвидим край. Нищо в заплетения криминален сюжет не е черно-бяло. Ролите на героите неочаквано се сменят. Фактите не се поддават на еднозначна интерпретация. Алекс – съблазнителка, непораснало момиче, обречено на омраза, палач или жертва… Психологическо разследване, което поражда мощното въздействие на романа. Развръзката на интригата, от която секва дъхът, е потресаваща дори за обръгналите полицаи. 
Тук можете да я поръчате + Откъс - Алекс
За повече информация - Алекс - Goodreads.com

    Установих, че книгата е втората от трилогията за комисар Верховен, като третата се очаква да излезе в края на март 2015. Искам да ви уверя обаче, че книгите са колкото свързани, толкова и индивидуални, и не е нужно да сте чели първата, за да прочетете тази.

Снимка Instagram aleks_stancheva
    Моето мнение:  Ще се опитам да ви споделя мнението и впечатленията си, без да издавам как се случва в книгата, за да не разваля удоволствието на тези от вас, които ще искат да я прочетат след този пост. Прочетох книгата изключително бързо. Историята е много увлекателна и завладяваща и се разказва  от  разказвач - той не е нито един от героите. Характерно за Пиер Льометр са късите изречения, което лично на мен ми допада - някак по-динамично е, от колкото дългите изречения с много определения.  Действията се развиват динамично и последователно - нищо не е такова, каквото изглежда на пръч поглед, или каквото си мислим, че е. Точно когато решите, че знаете какво ще стане се случва нещо толкова различно и разтърсващо, че не можете да повярвате. Хващала съм се да коментирам на глас изненадана от случващото се. 

    От време на време идва криминален трилър и ви оставя без дъх, отвежда ви на едно тревожно пътешествие в най-тъмните кътчета на човешките преживявания- "Алекс" е една такава книга, която ви гарантира приказка за неочакваното от начало до край. Не очаквайте някакви спойлери от мен, тъй като  искам да бъдете изненадани от тази засукана приказка както бях аз, но това, което ще ви кажа е, че ви очакват повече от един или два шокиращи моменти по пътя. Интригуващо а?

    Ако си падате по подобен тип книги мога да ви гарантирам, че "Алекс" ще ви хареса. Препоръчвам я горещо на всички почитатели на крими жанра, а и не само, защото книгата е наистина добра и си заслужава да бъде прочетена.

    Надявам се това отклонение от Beauty страната на нещата да ви е харесала. Споделете с мен какво четете в момента. Отворена съм за вашите препоръки. Ако ви харесват постовете ми относно книги, ще ги правя по-често. До скоро!
                                                                                                                                                                                                                 Алекс =)

Коментари

Популярни публикации