Цвят в очите - колекцията ми от моливи

    Здравейте!
    Пролетта чука на вратата ни и момента е идеален да извадим всички цветове - било то под формата на дрехи или грим. Аз обичам да внасям цвят в грима си с моливи. Не съм особено добра със сенките, не съм и голям фен на червилата, но вижте с моливите мога да експериментирам. В този пост ще ви покажа всички моливи за очи които имам, повечето от които са цветни. Настанете се удобно и да започваме!
Натиснете снимката, за да я уголемите.
Това е хартиеното чекмедже, което е отредено за моливите ми за очи и очни линии тип писалка. Днес ще обърнем внимание на частта с моливите.

Натиснете снимката, за да я уголемите.

1. Avon двустранен молив - това е първият ми зелен молив и много го харесвам. Цветът е идеален, поне за мен и си пасва много добре с цвета на очите ми, като подчертава зеленото в тях.
2. Clasics waterproof eyeliner 208 - този молив е доста по-тъмен и по-мек. Нанася се лесно, но също така се трансферира на клепача не след дълго, точно защото е по-маслен и мек. Но въпреки това цвета ми харесва, а и аз го ползвам предимно под окото.
3. Flormar waterproof eyeliner 104 - това е най-малко харесваният от мен зелен молив. Доста е твърд и неособено лесен за нанасяне, но цвета и приятно тъмно зелено. Не бих казала че е водоустойчив.

Натиснете снимката, за да я уголемите.

1. Essence kajal pensil 18 Everybody's darling - много приятен лавандулов цвят, който обаче не се нанася особено лесно. Въпреки че пише че молива е kajal - тоест мек, не бих казала, че е такъв. Молива не е блестящ, но не е и матов - много е свеж.
2.Golden Rose eyeliner 326 - цвета на този молив е много интересен - нещо средно между синьо и лилаво. Молива е относително твърд, но се нанася много лесно и не се износва много бързо.
3.Maybelline Colorama 320 Vibrant violet - това е най-наситеното лилаво, което притежавам - бих казала, че е идеалното лилаво за мен. Този молив също е kajal и се нанася гладко.
4.Essence kajal pensil 14 Hola chica! - това е по-меката и тъмна версия на първият молив. Този го харесвам много повече. Цвета е по-наситен и по-забелязващ се. Както казах по-мек е и се нанася по-лесно.

Натиснете снимката, за да я уголемите.

1.Essence kajal pensil  35 teddy bear - Един от любимите ми моливи- както се вижда от размера му. Не съм сигурна дали това е номера на молива, но името е точно. Страхотно топло кафяво, не е матов цвят, мек молив, нанася се лесно и е издръжлив.
2.Avon Very me Soft Kajal - това е молива който изобщо не харесвам. Прекалено е мек а и формата е много непрактична. Ползвам го само от време на време и го нанасям с четка за очна линия - иначе е невъзможно. Размазва се много, но пък е идеален за опушен грим.
3./4. Avon Double Trouble B/W -  както си личи черната част на този молив почти е изчезнала. Това е любимият ми черен молив, страхотен е. Не бих казала същото за бялата страна на молива обаче. Като го нанасям все едно няма нищо, въобще не съм очарована.
5. Alverde kajal eyeliner 07 Pearly white - Този молив си го купих за а озаря очите си, като го нанасям под окото. Върши работа, цвета е хубав и се забелязва, когато се нанесе, но не бих казала, че не мога да мина без него.
6. Clasicswaterptoof eyeline 221 - този цвят е много интересен. Сиво с блестящи частици, които обаче изглеждат добре. Аз лично много го харесвам - мек е, нанася се лесно и издържа доста повече от другите уж водоустойчиви моливи.

Натиснете снимката, за да я уголемите.

1. Rimmel Kate 24h waterproof eye shadow stick 100 Rose Gold - този молив всъщност е сенки под формата на молив, но аз го ползвам и само като молив под окото. Обожавам този молив - нанася се гладко и е много издръжлив, а и цвета е страхотен.
2. Impala Waterproof  eyeliner 302 - а това е най-водоустойчивият молив от всички до сега. Той е приятно златисто, което ползвам най-вече във вътрешната страна на окото, за да озаря погледа си.

    Това беше моята колекция от моливи за очи. Надявам се да ви е харесала и да сте се вдъхновили да включите цветните моливи в грима си през идния сезон, а и не само. Вие как обичате да разнообразявате грима си? Ако има нещо, от гримовете ми, което искате да видите, или пък някой грим с моливите по-горе, споделете ми и ще измисля нещо ;) До скоро!
                                                                                                                                                              Алекс =)

Коментари

Популярни публикации