Покупки март'15 + мнение

    Здравейте!
    Отново е онова време от месеца - момента, в който ви показвам какво си купих този месец  и ви давам мнението си за вече изпробваните от мен продукти. Този път поста идва малко по-късно, защото като цяло нямам много нови покупки, не ми трябваше нищо конкретно и единствените неща бяха продукти, които ми грабнаха окото на момента - по-често бяха намалени, което ми помогна много. Нека започваме!


1. Очна линия Impala Precise Eyeliner 505 - Тази очна линия беше импулсивна поръчка, но не мога да кажа, че не ми беше нужна. Грабна ми окото с тънкия си и дълъг писец, а и е много наситена, което винаги е добре. Изсъхва матова и е дълготрайна. Писеца и прилича на този на Maybelline Master Precise, но определено харесвам очната линия на Impala много повече.

2. Червило Golden Rose Velvet Matte 26 - исках да пробвам нещо ново, по-свело и по-различно от нещата които имам. Този цвят ми допада доста - бих го определила като коралово розово/оранжево - на различна светлина изглежда различно. НО консистенцията му не ми допада- стои много тебеширено, освен ако не го нанеса с четка за червило или изключително леко с потупвания. Без значение колко добре хидратирани и екфолирани са устните ми стои ужасно, когато се нанесе директно и щедро


3. Единични сенки Maybelline 705 - още една импулсивна покупка, но напълно си заслужава. Сенките бяха намалени и това ме подтикна да си ги купя. Цвета е много приятен златист нюанс, който е идеален за топлите месеци. По принцип предпочитам матови сенки, но напоследък започвам да използвам все повече такива с блясък, особено когато не ползвам очна линия и си слагам само спирала.

4. Спирала Rimmel Scandaleyes Volume Lash - отново ми трябва нова спирала, и защо да не пробвам нещо ново. Тази спирала си я купих импулсивно и по препоръка на приятелка. Тя е много доволна от нея и реших да и дам шанс. Първоначално се изплаших от размера на четката - огромна е, а и аз имам малко очи, но ми хареса още след първия път. Прави миглите гъсти и дълги, не ги сплъстява и може да се наслоява. Изсъхва сравнително бързо след като се нанесе.

    Този месец реших към козметичните си покупки да ви покажа и някой други неща, който си купила и които не са свързани с декоративната козметика.


5. Диадема H&M Devided- Около 8-ми март се поглезих, или по-точно с мама се поглезихме, и така се сдобих с тази диадема. Има boho vibe или с други думи сладка е и смятам че стои страхотно с късата ми коса и цвета и в момента. Страхотен забавен аксесоар за топлите месеци.

6. Обеци H&M Devided - напоследък все по-често не си сменям обеците от мързел и всеки ден съм с едно и същи обикновени и прости сребърни топченца ... а имам толкова много чифтове - всякакви дължини, форми и цветове.


7.Слънчеви очила H&M Devided - обикновени и евтини очила, и дори и да ги счупя, изгубя или да им се случи каквото и да било няма да се натъжа кой знае колко много. Така или иначе всяка пролет си купувам нови - старите просто не оцеляват.

8. Книга "Крадецът на книги" - Маркъс Зюсак - уж нямаше да си купувам нова книга този месец, но не успях да се сдържа. Тази книга обаче, е доста по-тежка от последните, които прочетох, затова и я чета много по-бавно, а и нямам много време за четене напоследък. Очаквайте евентуален пост за тази книга, когато я приключа.

    Това е всичко за този пост. Надявам се да ви е допаднало това, че включих и не бюти продукти. Този месец покупките ми са малко, но са качествени. Пак се извинявам за отсъствието на постове, но както казах вече - напрегнат месец бе. Надявам се занапред да няма чак толкова големи паузи! До скоро!
                                                                                                                                                                 Алекс =)

Коментари

Популярни публикации