Маникюр в черно и златно (за къси нокти)

    Пролетта може и да наближава, но аз напоследък поддържам ноктите си къси. А когато са такива предпочитам да ги лакирам семпло. Затова този сезон реших да поразчупя нещата и да пробвам нещо по-различно от обичайните за това време от годината пастелни цветове.. Напоследък все по-често посягам към черния лак за нокти, затова и черното е основата на този маникюр. За някои от вас този цвят може и да е мрачен, но аз ви уверявам че изглежда страхотно, класическо и много стилно - подхожда кажи речи на всеки тоалет. Е да започваме:

    Маникюра е изключително лесен и минималистичен, но точно това го прави толкова стилен.

    Започнете с нанасяне на основа, за да предпазите нокътя от оцветяване (особено сега, когато ще ползваме черен лак.) След като основата изсъхне нанесете 2 слоя черен лак и изчакайте и той да изсъхне за кратко.


    За декоративните линии аз избрах златен лак, защото за мен е по-топъл от сребърния, но вие можете да използвате и сребърен, ако подхожда на тоалета и/или личния ви вкус. Това  е много лесна стъпка - с помощта на тънка четка направете една линия по продължението на нокътя, но не в средата а леко настрани (към външния ъгъл на нокътя). След това направете и една линия хоризонтално на нокътя, и перпендикулярно на направената вече линия - така ще изглежда като панделка на подарък.


   И сме готови! Казах ви, че е лесно. Аз избрах да направя този дизайн на всички нокти, но вие може да изберете да го направите само на някои пръсти. Изборът е Ваш!

   Това е всичко за днешния маникюр - както казах изключително лесен и стилен е. Не забравяйте ако го пробвате и имате Instagram да споделите снимката им с мен, като използване #alekssnails или ме отбележите - можете да ме намерите на @aleks_stancheva, където качвам още снимки на маникюри, и не само ;)
                                                                                                                  Алекс =]

Коментари

Популярни публикации