Как се грижа за ноктите си || Nail Care Routine

    Здравейте!

    Често ви показвам лакове за нокти и маникюри, но до сега не съм ви показвала как се грижа за ноктите си, за да са здрави и дълги. Преди няколко месеца промених драстично навиците си и започнах да се грижа за ноктите си много по-добре от колкото до тогава. Определено забелязвам подобрение в състоянието на ноктите ми. И понеже основата на маникюра са ноктите, то ние трябва да се грижим добре за тях. Именно затова днес реших да ви споделя продуктите, които ползвам и се надявам да съм ви полезна. Ползвам ги комбинирано и от повече от 3 месеца, така че съм добила представа за това какво правят и дали ми харесват. Да започваме ;)


1. Лакочистител - Преди няколко месеца в Търново отвориха Лили, и първото нещо, което си купих от там (благодарение на майка ми) беше лакочистител на маслена основа. Това се оказа страхотно решение и определено спомогна за заздравяването на ноктите ми. Като гледам състава на етикета има ацетон, но дори по мириса на продукта си личи че е малко и маслата преобладават. Какво харесвам в него? Случвало ли ви се е ноктите ви да са сухи и побелели след махането на лака, е с този лакочистител няма да имате такъв проблем. Той подхранва и хидратира докато премахва лака, дори и брокатеният. Вече ползвам само този лакочистител и горещо го препоръчвам на всеки.


2. Балсам за нокти - от много голяма важност е ноктите и кожичките около тях да са подхранени и овлажнени, за да могат ноктите да са здрави, а маникюрът да изглежда добре. Балсама, който аз използвам е Biotrade Maxi Balm, преназначен да подхранва и укрепва ноктите. Нанасям го след като махна лака си, всеки ден ако съм без лак, и през ден ако съм се лакирала, за да поддържам кожата около ноктите ми подхранена. Нямам база за сравнение с други подобни продукти, ползвала съм единствено олио за нокти на Perfect, ако не се лъжа, но предпочитам този балсам. Нанасям го около ноктите и кожата около тях и просто го оставам да попие. Ухае на праскови и не е прекалено мазен.

3. Крем за ръце - относно това, аз нямам любим крем. Бих казала че всеки върши работа. В момента съм на прага на привършването на моя, но той ми харесва и реших да го споделя. Той е Bаlea Kamille крем на ръце и нокти с лайка: харесвам го защото е гъст и мазен и според мен така овлажнява, омекотява и подхранва кожата на ръцете ми по-добре. Има приятен аромат и попива относително бързо. Харесва ми факта че е и за нокти, макар, че ползвам отделен балсам за тях.


4. Основа за лак - Тази основа е любимата ми и за мен тя прави чудеса - Eveline 8in1. Преди да започна да я използвам ноктите ми бяха станали много меки и чупливи, не можеха да растат и се цепеха. Една приятелка ми го препоръча и така си го закупих. Нека ви кажа - това е една невероятна основа. Прави всичко, което твърди - заздравява. подхранва, предотвратява пожълтяването и цепенето на ноктите. Благодарение на тази основа ноктите ми растат здрави и не се цепят, препоръчвам я на всеки, дори и да нямате проблеми с меки или цепещи се нокти, тази основа е страхотна.

5. Изсушител за лак - от над година Avon liquid freeze е незаменим в колекцията ми. Разглезих се да си суша лака с него, но той прави и друго - подхранва и овлажнява кожата на ръцете. Както виждате от изписаното по-горе хидратацията е изключително важна за здравите нокти, Този спрей е просто още един начин да си набавя нужната грижа. Не е продукт без който не мога, но определено не искам да съм без него. Той наистина изсушава лака ми бързо, но и се грижи за кожата ми - какво по хубаво от това.


    Това са продуктите, които ползвам, за да се грижа за ноктите си. Всеки един от изброените продукти съм изпробвала и ползвам от достатъчно време, за да мога да ви дам искреното си и пълно мнение. Ако имате някакви въпроси или предложения ще се радвам да ги споделите с мен. Чао за сега и се усмихвайте повече!

Коментари

  1. Ще си купя такъв лакочистител и аз! Гледах ги в Лили и много се чудих, но щом ти си останала доволна, ще последвам примера!Както винаги постът е супер :*

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за доверието и гарантирам, че ще ти хареса ;) :*

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации