Маникюр за Денят на влюбените || Tutorial || Collab ||

    Здравейте!

    Денят на влюбените наближава и дори и да нямате половинка, то не се натъжавайте. По случай Свети Валентин с приятелката ми Лин решихме да направим един блог-колаб. Тя ви е приготвила нежен, романтичен и супер лесен маникюр за празника, който можете да видите ТУК веднага след като се научите как се прави маникюра, които съм ви приготвила. Не е нужен повод за да изразите любовта си, както и не е нужен повод да разкрасите ноктите си. Ако искате да разберете как можете съвсем бързо и лесно да си направите този маникюр то да започваме.

1. Започваме с нанесена основа на всичките нокти. След което нанасяме 2 слоя от основните цветове - червено и бяло, както е показано на снимките. Можете да си изберете на кои пръсти да са акцентните ви бели нокти, аз най чест предпочитам това да са безименния и палеца.


2.  Започваме с акцентните нокти. Розичките,, които избрах да са на безименния ми пръст се правят много по-лесно от колкото изглежда. Първо правим кръгчета ( колкото на брой пожелаете) на нокътя. Аз избрах розичките да са златни, но вие можете да ги направите дори червени, ако искате да запазите червеното като тема. Важно е да изчакаме да поизсъхне преди да продължим с очертаването, за да не се размаже. След като кръгчетата са престояли е време да ги очертаем с черно - това ще ги превърне в розички. Тук не е важно всички линии да са правилни, чисти и стриктни, дори се получава по-естествено когато са "рошави". Правим по една точна в средата на всяко кръгче и с къси линийки чертаем полукръгчета докато ни хареса как изглежда. По желание можете да добавите по 1 листо до всяка розичка.


3. Следва другият акцентен нокът. При мен палеца е със съчицата и именно от този дизайн идва "романтиката" на маникюра. Сърчицата се правят много лесно и аз вече имам пост за методите които аз използвам за да ги правя - Как се правят сърца. Аз най-често ползвам метода с четката, тъй като ми е най-лесен, а и не сменям инструменти. Направих 5 сърчица - малко прилича на карта за игра. За да добавя малко блясък повторих сърчицата с червен брокатен лак ( това е стъпка по избор).


4. За финал реших да добавя червеният брокатен лак на ноктите лакирани в червено, отново за малко повече блясък - като броката се превърна в свързващ елемент. След като всички нокти за направени изчакваме да изсъхнат, слагаме топ лак, пръскаме със прея за бързо изсъхване и сме готови.



Какво използвах: 

Бял - Golden Rose Selective 04, Червен - Golden Rose Rich Colour 24, Червен брокатен - Perfect, Черен - Golden Rose Rich Colour 35, Златен - Golden Rose Nail Art 129, Топ лак - Golden Rose Quick Dry

    Това е моят вариант на бляскави нежен маникюр за Свети Валентин, който разбира се може да си направите и без повод. Не забравяйте да посетите блога на Лин - MakeUp Slave, за да видите празничният грим, който тя ви е приготвила.
 
    Благодаря ви за отделеното време. Надявам се този маникюр да ви е харесал или вдъхновил. Пожелавам ви много любов и не само на 14-ти февруари, а целогодишно. Това е всичко от мен. Не спирайте да се усмихвате ! ;)

Коментари

Популярни публикации