Oriflame: Нови продукти + мнение

    Здравейте!

    Днешният пост ще е посветен на няколко продукта на Oriflame, с които се сдобих около Коледа и Нова година.  Реших да им отделя самостоятелен пост и да не ги включвам в новите си придобивки за януари, тъй като са на една марка. Всеки един от тези продукти ползвам за първи път, така, че този пост е и тип първи впечатления и мнения. Но пък ги използвам от доста време и си имам представа вече кое ми харесва и кое не ми харесва. Да започваме.


1. Очна линия The One Eyeliner Stylo- Oriflame
Очната линия я получих за Коледа и нека ви кажа, че още първия път когато я ползвах останах изумена - изключително плътен и наситено черен цвят е. Нанася се лесно, но ако не се внимава има опасност да стане мазал именно защото е изключително пигментирана. Изсъхва бързо и има матов финиш какъвто  аз предпочитам. Ползвам я вече почти 2 месеца и забелязвам че върха и още не е изсъхнал - ако сте ползвали подобен тип очни линии вероятно заете за какво става дума - върховете на повечето изсъхват относително бързо, мастилото не стига до там и опашката на очната линия става почти невъзможна задача. С тази още го нямам този проблем и това много ми харесва. Като цяло съм влюбена в тази очна линия!
От къде: дистрибутор на Origlame или от сайта.
Цена: Редовна - 12.90лв,  Промоционална - 5.90лв


2. Спирала  The One - Eyes wide open - Oriflame
Като за начало искам да отбележа колко уникална е четчицата на спиралата - започва доста дебела и голяма, но от гредата до върха изтънява. Не съм срещала подобна четка до сега и именно това ме грабна докато разглеждах каталога. Първият път когато използвах спирала грам не останах доволна - слепи миглите ми и май повече ги разроши от колкото а ги подреди и удължи. Странната четка някак не се сработваше с миглите ми, което ме натъжи. Не се отказах обаче и установих, че ако първо нанеса малко от любимата ми спирала The One 5in1 Wonder Lash, за която имам пост тук, която сресва и разделя  миглите, и след това използвам новата се получава много добре. Двете спирали се сработват чудесно, а факта че първата ми спирала е поизсъхнала грам не пречи на това комбо.
От къде: дистрибутор на Origlame или от сайта.
Цена: Редовна - 16.90лв,  Промоционална - 8.90лв


3. Спрей за топлозашита HairX Heat Protect Styling
Това е третият вид подобен спрей, който ползвам и така и не съм си открила любимец. Това, което ми харесва в този е факта, че фиксира, и по-точно че фиксира малко - точно колкото за лесно постигане на любимият ми леко рошаво-небрежен вид. Спреят ухае божествено - някак плодово и цветно и няма и следа от миризма на химикали. Не прави косата мазна и май като цяло за сега не съм му намерила недостатъци. Ползвам го всеки път преди да започна да си къдря косата и преди сешоар, но все още не мога да кажа дали предпазва косата ми от топлината. Тя все още не е цъфнала и това може от части да се дължи на спрея, но не мога да го кажа със сигурност, Продукта ми харесва и ще продължа да го използвам редовно, за да видя какъв ефект ще окаже.
От къде: дистрибутор на Origlame или от сайта.
Цена: Редовна 13,90лв-  , Промоционална - 9,90лв


Представям ви днешната си визия, като подобаващо за поста ползвах спиралата и очната линия на Oriflame. Тези 2 продукта за неизбежна част от ежедневният ми грим, а така се превърнаха и в мои любимци.
    ПС: маникюрът, с който съм на снимката, съм показвала как се прави и е изключително лесен. Можете да видите ТУК където го препоръчвам за къси нокти, но както виждате от снимката по-долу изглежда страхотно и на дълги!



    Заключението ми за продуктите на Oriflame, споменати в поста, е че са страхотни и определено това, че са на достъпни цени е плюс. До редовната цена на всеки продукт съм написала и промоционалната, защото аз ги закупих, когато бяха намалени. А и марката често прави подобни намаления в каталозите си за продукти, които са много търсени или харесвани. Вие ползвате ли някоя от каталожните марки? Ако да коя? Това е всичко от мен за днес. Приятен ден и продължавайте да се усмихвате ;)
 

Коментари

Популярни публикации